به وبلاگ خود خوش امدید
 
عاشقان شهدا
1 فروردين 1398برچسب:, :: 1:0 ::  نويسنده : علیرضا

سلام .به وبلاگ خودتون خوش اومدید.امیدوارم استفاده لازم رو از مطاب ببرید راستی نظر یادتون نره....



نظرات شما عزیزان:

abbas
ساعت17:04---11 دی 1392
دنیا "پـــــــــــ ـر " شده است از پلیدی نه به خاطر وجود آدمهای بد به خاطر سکوت آدم های خوب...
خداوند به شعیب فرمود: صدهزار از امت تورا میخواهم نابود کنم که شصت هزار تای آن از خوبان است..چون در مقابل خلاف گناهکاران سکوت میکنند..
در وبلاگ ما صحبت از شیرمردیه که یک تنه در مقابل تمام گناهان ایستاده و ابدا" سکوت نمیکنه..
www.ostade-rabbani.blogfa.com
منتظر حضور گرم ونظرات سازندتون هستیم
یاحق


behzad
ساعت23:16---13 مهر 1392
سلام علیرضا. بابت اون شب معذرت میخوام. فشار عصبی رو من بود.عمو منم شهید شده. من هفته ای 2 بار میرم شلمچه

خادم الشهدا
ساعت21:38---29 شهريور 1392
خسته نباشید اجرتان باشهدا.منم مث شما عاشق شهدا.

حسین
ساعت21:55---1 آذر 1390
سلام اقا علیرضا وبلاگ زیبایی داری برام خیلی جالب بود یه نوجوان این قدر با شهدا مانوس باشه خیلی دوست دارم با هات ارتباط داشته باشم وبیشتر باهات اشنا شم من حسین از بیرجند هستم اگه خواستی یه سر به وبلاگم بزن وبرام نظر بزار تا همدیگه رو بهتر بشناسیم اگه دوس داشتی البته من شما رو تو قسمت لینکم قرار میدم ان شا الله با شهدا محشور شی یاعلی
www.velayat110.LoxBlog.Com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان شهدا و آدرس asheghanshohada.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 88456
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 2

<-PollName->

<-PollItems->

 
 
 
چت روم فارسی